
Gerelateerde expertises
Biografie
Sinds 2020 is Anneloth werkzaam als advocaat arbeidsrecht. Ze werkt met name voor (middel)grote ondernemingen en zorginstellingen en in een enkel geval ook voor particulieren. Daarbij helpt ze hen arbeidsrechtelijke problemen of vraagstukken van allerlei aard op te lossen. Zo treedt ze regelmatig op in individuele ontslagzaken, maar houdt ze zich ook veel bezig met vraagstukken over arbeidsomstandigheden, klokkenluidersregelingen, non-concurrentiebedingen, werkgeversaansprakelijkheid en privacyrecht op de werkvloer, zoals de inzet van cameratoezicht en het monitoren van internet- en e-mailgebruik van medewerkers. Anneloth is mensgericht, betrokken, gedreven en accuraat. Daardoor voelt ze haar gesprekspartner goed aan, kan ze vraagstukken snel doorgronden en zet ze zich altijd voor de volle 100% in om de cliënt te helpen en de zaak op te lossen. Afgezien van haar gebruikelijke werk, vindt Anneloth het ook leuk om arbeidsrechtelijke onderwerpen verder uit te diepen. Daarom publiceert ze regelmatig artikelen en noten in (wetenschappelijke) tijdschriften.
Talen
Functies en opleidingen
-
2018 - 2020
Arbeid & Onderneming, Universiteit van Amsterdam (cum laude) -
2014 - 2017
Bachelor Rechtsgeleerdheid, Universiteit Utrecht
Wij zijn op zoek naar talent. Benieuwd naar onze vacatures?
Bekijk de meest recente bijdragen.
Opkomende online en live events
Onze events zijn openbaar en voor iedereen toegankelijk. Indien gewenst kunnen wij ook een bijeenkomst op maat voor u verzorgen.
Internationaal remote werken wint aan populariteit, maar brengt ook nieuwe uitdagingen voor u als werkgever met zich mee. Wij kunnen u precies vertellen wat u als organisatie wel en niet moet doen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
In de alledaagse hectiek komt het er niet zo vaak van om ervaringen uit te wisselen met
bestuurssecretarissen en juristen van andere zorginstellingen. Daarom organiseert Dirkzwager lunchbijeenkomsten. Deze lunchbijeenkomsten hebben een informeel karakter en bieden u de
mogelijkheid om met collega’s van andere zorginstellingen en advocaten van de sectie
Gezondheidszorg van gedachten te wisselen over onderwerpen die voor uw zorginstelling van
belang zijn.
Wist u dat wij ook bijeenkomsten op maat voor u organiseren? Van kleine tot grote groepen. Ontdek de mogelijkheden!
Ontvang relevant nieuws op uw interessegebied
- Per kwartaal
- Zelf uw voorkeuren opgeven
- Makkelijk uitschrijven