Cursus Aanbesteding in de praktijk
Gesloten
Seminar
Aanbesteding & Mededinging

Cursus Aanbesteding in de praktijk

26 november 2024
9:00 - 13:00
Arnhem
1950 excl. BTW

Wat houdt het aanbestedingsrecht in de praktijk in? Wat is van belang en waar moet je op letten bij de raming van (repeterende) opdrachten, de accountantscontrole, het opstellen van selectie- en gunningscriteria, de beoordeling(commissies) en de motivering van een gunningsbeslissing? Wat is het verschil tussen de klassieke overheid en een speciale sectorbedrijf (deel 2 vs. deel 3 Aanbestedingswet)?

1 spreker voor dit event
Tony van Wijk
Tony van Wijk
Advocaat - Partner
Aanbesteding & Mededinging
Lees meer

Tony van Wijk (advocaat-partner aanbestedingsrecht) behandelt de volledige basis en een verdieping van het aanbestedingsrecht en geeft praktische tips. Er is voldoende mogelijkheid om eigen ervaringen en vragen in te brengen.

De cursus bestaat uit de volgende 5 modules:  

 Dinsdag 26 november 2024 | module 1
inleiding - onderscheid klassieke overheid en speciale sectorbedrijven - inkoop of subsidie - raming opdracht - accountantscontrole - aandachtspunten bij gebiedsontwikkeling

 Dinsdag 10 december 2024 | module 2
uitzonderingen aanbestedingsplicht – mogelijkheden samenwerking – wijzigen opdracht - aanbestedingsprocedures - aandachtspunten raamovereenkomst

 Donderdag 23 januari 2025 | module 3
uitsluitingsgronden – belangenverstrengeling – selectiecriteria - gunningscriteria – beoordelingsmethoden 

 Donderdag 6 februari 2025 | module 4
inrichten beoordelingscommissie - beoordeling (on)geldige / abnormaal lage inschrijvingen – motivering gunningsbeslissing

Donderdag 13 februari 2025 | module 5
rechtsbescherming - invloeden derde landen - best practices aanbestedende dienst/inschrijver - aandachtspunten speciale sectorbedrijf

De kosten voor de volledige cursus is € 1.950,00 (ex. BTW) waarbij na elke module een lunch is inbegrepen. Tijdens de lunch is volop gelegenheid tot napraten. 

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen aan Tony van Wijk

Onderwerpen

Verdieping van het Aanbestedingsrecht in zes modules

Opleidingspunten

Na geregistreerde deelname ontvangt u een Bewijs van Deelname dat u bij uw beroepsorganisatie kunt indienen voor opleidingspunten.

Location photo
Locatie
Dirkzwager legal & tax
Velperweg 1, 6824 BZ Arnhem

Programma

  • 9:00 uur ontvangst
  • 9:30 uur start van de bijeenkomst inclusief een korte break
  • 12:30 uur lunch
  • 13.00 uur einde van de bijeenkomst

Ontmoet de spreker

Veelgestelde vragen

  • Kan ik betalen op factuur voor deze bijeenkomst? 
    U kunt uw ticket betalen op factuur. In het aanmeldformulier op deze pagina vragen wij om de factuurgegevens. De factuur wordt verstuurd naar het opgegeven facturatie e-mailadres 
  • Is er parkeergelegenheid bij de locatie?
    Parkeren kan bij parkeergarage Velperpoort op 2 minuten loopafstand ligt van ons kantoor. U kunt ook parkeren op het terrein van Dirkzwager. In dat geval vragen wij u van tevoren uw kenteken door te geven via e-mailadres receptiean@dirkzwager.nl ovv de titel van het event en de datum waarop het event plaatsvindt. U kunt dan bij aankomst in de garage doorrijden. Het adres van de parkeergarage is: Ir. Van Muijlwijkstraat 175 Arnhem.  
  • Hoe kan ik mijn ticket annuleren of overdragen? 
    Bent u onverhoopt verhinderd? Dan kunt u zich afmelden via het annuleringsformulier. Deze link staat in de bevestigingsmail van uw aanmelding. Indien u op de dag van het evenement zich wilt afmelden, stuur dan een mail naar marketing@dirkzwager.nl 

    U kunt tot één week voor aanvang van het event kosteloos annuleren. De deelnamekosten worden volledig gecrediteerd. Annuleert u binnen een week voor aanvang van het event, dan wordt 50% van de deelnamekosten gecrediteerd. De annuleringsvoorwaarden vindt u ook op de eventpagina onder 'Veelgestelde vragen.' 

    Wilt u uw ticket overdragen aan iemand anders? Neem dan contact met ons op via marketing@dirkzwager.nl